Obowiązki pracodawcy związane z przejściem zakładu pracy
Cena regularna:
129,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na problemy, które wiążą się z restrukturyzacją zakładu pracy i ochrony praw przejmowanych pracowników. Autorka wskazuje nie tylko na konkretne obowiązki, które musi wykonać pracodawca w związku z planowanym transferem zakładu pracy, lecz również na instrumenty prawne, po które może sięgnąć pracownik w sytuacji, kiedy pracodawca nie wywiąże się w sposób należyty z tych obowiązków.
Uwzględnione zostały najnowsze zmiany legislacyjne, m.in. w zakresie dokumentacji pracowniczej czy obowiązywania nowych przepisów o ochronie danych osobowych związanych z wejściem w życie RODO, a także inne istotne zagadnienia dotyczące np. outsourcingu pracowniczego.
Adresaci:Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla przedsiębiorców, pracowników działów personalnych oraz sędziów, adwokatów, radców prawnych, jak również przedstawicieli nauki zajmujących się omawianą tematyką.
ISBN: 978-83-8187-460-1
Autorzy: Ewelina Kumor-Jezierska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 372
Okładka: twarda
Format: A5
Medium: Książka papier
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2020
Stan prawny: 28 lutego 2020 r.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Infolinia: +48 513 959 100
e-mail: info@lexliber.pl