Porozumienia dystrybucyjne w prawie konkurencji. Unia Europejska-Polska

Porozumienia dystrybucyjne w prawie konkurencji. Unia Europejska-Polska
  • promocja
Dostępność: mało
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 228,65 zł 269,00 zł 228.65
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Wolters Kluwer Polska
Kod produktu: KAM-3469:W01P01 [9990706]

Opis

Publikacja Porozumienia dystrybucyjne w prawie konkurencji. Unia Europejska–Polska oferuje unikatowe spojrzenie na prawne problemy dystrybucji. Najobszerniejsza część opracowania, która jest poświęcona prawu konkurencji Unii Europejskiej, stanowi tłumaczenie książki Franka Wijckmansa i Filipa Tuytschaever Vertical agreements in EU competition law (wyd. 3, Oxford University Press 2018).
Publikacja jest rezultatem paneuropejskiego projektu wydawniczego zrealizowanego dla większości jurysdykcji w UE przez krajowe kancelarie specjalizujące się w prawie konkurencji.
  Głównym punktem odniesienia dla analiz porozumień dystrybucyjnych jest prawo konkurencji Unii Europejskiej, czyli:

art. 101 TFUE,
rozporządzenie 330/2010 i
wytyczne Komisji w sprawie ograniczeń wertykalnych.

Analiza zagadnień prawnych dokonywana jest z perspektywy realnych, często spotykanych sytuacji biznesowych, nie ogranicza się do wykładni przepisów prawa, ale wzbogacona jest praktycznymi przykładami. Autorzy analizują przez pryzmat prawa konkurencji najpopularniejsze modele dystrybucji i szczegółowe klauzule umowne, proponując rozwiązania pozwalające na uniknięcie problemów prawnych.
   W książce znajdziesz m.in.:

omówienie umów dystrybucyjnych z perspektywy polskiego prawa cywilnego i handlowego oraz
analizę praktyki UOKiK i sądów ochrony konkurencji w zakresie stosowania polskiego prawa konkurencji w odniesieniu do porozumień dystrybucyjnych.

Polskie treści zostały opracowane przez przedstawicielki praktyki i teorii prawa dystrybucji i prawa konkurencji (nawiązania do polskich regulacji i praktyki stosowania prawa znajdują się również w części tłumaczonej).
   Adresaci:Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla praktyków, zwłaszcza prawników działów wewnętrznych przedsiębiorstw, radców prawnych i adwokatów, którzy na co dzień zmagają się z problemami związanymi z prawidłowym ukształtowaniem relacji producent–dystrybutor–sprzedawca detaliczny.

ISBN: 978-83-8124-672-9
Autorzy: Frank Wijckmans, Filip Tuytschaever, Agata Jurkowska-Gomułka, Małgorzata Modzelewska de Raad, Olga Sztejnert-Roszak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 676
Okładka: twarda
Format: B5
Medium: Książka papier
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2018

Opinie o produkcie (0)

Infolinia: +48 513 959 100

e-mail:       info@lexliber.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl