Umowa ubezpieczenia. Nowe technologie i prawo konsumenckie
Cena regularna:
269,00 zł
towar niedostępny

Opis
Monografia przedstawia najważniejsze wyzwania związane ze stosowaniem prawa ubezpieczeń gospodarczych w cyfrowym obrocie masowym.
Książka ilustruje wpływ prawa konsumenckiego oraz prawa danych osobowych na regulację umowy ubezpieczenia. Każdy z rozdziałów poświęcono odrębnemu aspektowi ewolucji sektora ubezpieczeń gospodarczych, co umożliwia kompleksowe przedstawienie modelu regulacji sektora ubezpieczeń w dobie społeczeństwa informacyjnego.
Zastosowanie nowych technologii wpływa na liczne aspekty dystrybucji produktów ubezpieczeniowych. Potrzeba interpretacji przepisów prawa zachodzi w kontekście ochrony danych osobowych klientów ubezpieczeniowych, procesu zawierania umowy ubezpieczenia, obowiązków dystrybutorów ubezpieczeń, innowacyjnych modeli biznesowych na rynku ubezpieczeniowym.
W pracy przedstawiono istotne zagadnienia prawne związane z zastosowaniem nowych technologii w sektorze ubezpieczeń wraz z propozycjami oceny prawnej. Ponadto dokonano analizy najnowszych koncepcji doktrynalnych w dziedzinie prawa ubezpieczeń i nowych technologii, badając wpływ prawa UE na prawo polskie w tym zakresie. Autorzy formułują również postulaty zmian w zakresie wykładni obowiązujących przepisów oraz rekomendacje dotyczące regulacji nowych modeli biznesowych na rynku ubezpieczeniowym.
Cena katalogowa (PRZED RABATEM): 269.00
ISBN: 9788383568102
Autorzy: Engjell Sokoli, Katarzyna Południak-Gierz, Katarzyna Wiśniewska, Krzysztof Grzegorczyk, Patryk Walczak, Piotr Artur Olechowski, Piotr Tereszkiewicz, prof. UJ, Przemysław Pałka, Szymon Skalski
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Wydanie: 1
Liczba stron: -
Okładka: Twarda
Format: 145x205x19 mm
Wersja publikacji: Książka
Rok publikacji: 2025
Data wydania: 2025-06-13 [termin pewny]
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Infolinia: +48 513 959 100
e-mail: info@lexliber.pl