Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne
Cena regularna:
99,00 zł
towar niedostępny

Opis
Opierając się na orzecznictwie sądów powszechnych i administracyjnych i poglądach doktryny autorzy przedstawili zagadnienia dotyczące m.in.: • konstytucyjności przepisów uchwał krajobrazowych, tj. problematykę tzw. wywłaszczenia krajobrazowego, ze szczególnym uwzględnieniem zasady państwa prawnego; • audytu krajobrazowego w zestawieniu z uchwałą reklamową; • korelacji między uchwałą krajobrazową a zasadą dobrego sąsiedztwa przy ustalaniu warunków zabudowy dla obiektów reklamowych; • reklamy cyfrowej i light pollution; • nieuczciwej reklamy w przestrzeni publicznej, a także wskazali na zmiany, które powinny zostać wdrożone zarówno na szczeblu ustawodawczym, jak i samorządowym.
Artykuły zawarte w publikacji powstały na podstawie referatów wygłoszonych przez autorów podczas konferencji zorganizowanej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu we współpracy z Wydziałem Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania.
Opracowanie przeznaczone jest dla prawników, architektów, urbanistów oraz pracowników administracji publicznej. Zainteresuje przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności odpowiedzialnych za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym.
ISBN: 978-83-8390-347-7
Autorzy: Maciej Kruś, Sławomir Pawłowski, Lucyna Staniszewska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 156
Okładka: twarda
Format: A5
Medium: Książka papier
Rodzaj: Monografie
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2025
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Infolinia: +48 513 959 100
e-mail: info@lexliber.pl