Prawo mediów
Cena regularna:
69,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.
W podręczniku omówiono:
- zasadę wolności wypowiedzi,
- regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
- przekaz medialny w mediach,
- ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz
- odpowiedzialności za treści medialne.
Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami: trolling, postprawdę, fake news, deepfakes.
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej.
Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje zagadnień prawa mediów.
Cena katalogowa (PRZED RABATEM): 69.00
ISBN: 9788382355239
Autorzy: Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, prof. ASzWoj, Monika Nowikowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Wydanie: 1
Liczba stron: 250
Okładka: Miękka
Format: 145x205x12 mm
Wersja publikacji: Książka
Rok publikacji: 2022
Data wydania: 2022-01-31
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Infolinia: +48 513 959 100
e-mail: info@lexliber.pl