Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia
Cena regularna:
69,00 zł
towar niedostępny

Opis
istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu,
przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych, doboru par mentor/tutor–podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji,
przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym.
Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
ISBN: 978-83-8358-622-9
Autorzy: Małgorzata Sidor-Rządkowska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 196
Okładka: twarda
Format: B5
Medium: Książka papier
Rodzaj: Opracowanie
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2024
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Infolinia: +48 513 959 100
e-mail: info@lexliber.pl