Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności

Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności [PRZEDSPRZEDAŻ]
  • promocja
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni + czas dostawy
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 88,11 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 99,00 zł

88.11
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 88,11 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Wydawca: Wolters Kluwer Polska
Kod produktu: 9788381872690

Opis

W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności.
   Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:

jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki;
w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki;
jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych;
w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją;
w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego;
jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję;
jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.

   Adresaci:Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.

ISBN: 978-83-8187-269-0
Autorzy: Mateusz Dończyk, Marcin Stupak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 136
Okładka: miękka
Format: A5
Medium: Książka papier
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2020
Stan prawny: 19 listopada 2019 r.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Infolinia: +48 513 959 100

e-mail:       info@lexliber.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl