Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności
Cena regularna:
99,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:
jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki;
w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki;
jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych;
w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją;
w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego;
jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję;
jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.
Adresaci:Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
ISBN: 978-83-8187-269-0
Autorzy: Mateusz Dończyk, Marcin Stupak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 136
Okładka: miękka
Format: A5
Medium: Książka papier
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2020
Stan prawny: 19 listopada 2019 r.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Infolinia: +48 513 959 100
e-mail: info@lexliber.pl