Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
Cena regularna:
59,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.
Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Pod patronatem:
Maja Gojtowska - Candidate experience - co to jest i dlaczego jest takie ważne?
ISBN: 978-83-8160-911-1
Autorzy: Maja Gojtowska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 276
Okładka: miękka
Format: A5
Medium: Książka papier
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2019
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Infolinia: +48 513 959 100
e-mail: info@lexliber.pl