Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
  • promocja
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni + czas dostawy
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 114,81 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 129,00 zł

114.81
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 114,81 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Wydawca: Wolters Kluwer Polska
Kod produktu: 9788381075176

Opis

W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:



na czym polega specyfika usług prawniczych,
co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.

Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele. "Wartością dodaną książki jest jej praktyczny charakter. Autor nie ogranicza się do analizy dorobku doktryny marketingu, ale przedstawia praktyczne aspekty zastosowania marketingu w obszarze niezwykle trudnym z punktu widzenia działań marketingowych, bo obejmującym obszar usług prawniczych (...). W publikacji w odniesieniu do analizowanej problematyki przedstawiono nie tylko stanowisko doktrynalne, teoretyczne, lecz powołano również liczne przykłady zastosowania przywołanych poglądów w praktyce działania prawniczych kancelarii amerykańskich, co dla praktyków ma wyjątkowo doniosłe znaczenie. Pozwala to na pełne zrozumienie treści, która z uwagi na ‹‹obcość›› omawianej materii dla środowisk prawniczych wymaga tego rodzaju wynikowego i systemowego przedstawienia, którego nieodzownym elementem powinny być praktyczne przykłady zastosowań środków marketingowych”.
Dr hab. Cezary Banasiński

ISBN: 978-83-8107-517-6
Autorzy: Andrzej Kłosowski
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Wydanie: 1
Liczba stron: 364
Okładka: miękka
Format: B5
Medium: Książka papier
Wersja publikacji: Książka papier
Rok publikacji: 2017
Stan prawny: brak

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Infolinia: +48 513 959 100

e-mail:       info@lexliber.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl