Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Przedsiębiorczość__Podstawy_teoretyczne.png
  • promocja
Dostępność: mało
Wysyłka w: 48 godzin + czas dostawy
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 41,16 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 49,00 zł

41.16
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 43,61 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Wydawca: Wydawnictwo C.H. Beck
Kod produktu: 9788325552916

Opis

Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków – przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.

Książka prezentuje m.in.:

  • różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania,
  • charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości,
  • charakterystykę przedsiębiorcy – jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców,
  • uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości – zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy – podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia),
  • specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych,
  • tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora.

Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące:

  • przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych;
  • przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej;
  • przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni;
  • przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.

Cena katalogowa (PRZED RABATEM): 49.00
ISBN: 9788325552916
Autorzy: Teresa Piecuch
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Wydanie: 2
Liczba stron: 272
Okładka: -
Format: 165x238x20 mm
Wersja publikacji: Książka
Rok publikacji: 2013
Data wydania: 2013-06-16

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Infolinia: +48 513 959 100

e-mail:       info@lexliber.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl