Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

Internacjonalizacja_przedsiębiorstw_na_rynku_Unii_Europejskiej___ujęcie_marketingowe.png
  • promocja
Dostępność: mało
Wysyłka w: 48 godzin + czas dostawy
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 83,16 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 99,00 zł

83.16
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 88,11 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Wydawca: Wydawnictwo C.H. Beck
Kod produktu: 9788325595333

Opis

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki, sposoby i motywy działań biznesowych i marketingowych w zakresie umiędzynarodowienia podmiotów na rynku Unii Europejskiej.

Monografia może zostać wykorzystana przez pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych problematyką marketingu i biznesu międzynarodowego, jak również menedżerów polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność zagraniczną lub planujących ekspansję na rynki krajów Unii Europejskiej.

Autor wykazał się doskonałą znajomością literatury, jest ona zróżnicowana, wielojęzyczna, właściwie dobrana i wykorzystana. Wysoko należy ocenić także to, że znając literaturę przedmiotu, Autor zidentyfikował lukę badawczą i w oparciu o nią sformułował cel badań, postawił hipotezy, zaprojektował i przeprowadził własne badania pierwotne. Jest w pełni kompetentny, aby prowadzić rozważania na temat internacjonalizacji przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Nie ma cienia wątpliwości co do trafności wyboru obszaru badawczego oraz kompetencji Autora w odniesieniu do znajomości literatury przedmiotu, omawianych zagadnień, warsztatu badawczego, umiejętności gromadzenia danych pierwotnych i wtórnych, ich analizowania, formułowania wniosków oraz ich uzasadniania. Wysoko należy ocenić stronę metodyczną pracy. Autor wykazał się również kwalifikacjami w zakresie metod statystycznych, w procesie przetwarzania informacji oraz formułowania i uzasadniania wniosków. Posiada umiejętność logicznego formułowania własnych sądów oraz ich uzasadniania. Ma dopracowany warsztat badawczy. Potrafi formułować problemy badawcze, projektować własne badania empiryczne oraz przetwarzać uzyskane dane stosując właściwe metody oraz testy statystyczne dla weryfikacji wyników. W końcowej, ogólnej ocenie pracy, można wyrazić bardzo pozytywną jej ocenę.

Prof. dr hab. Henryk MrukKatedra Zarządzania MiędzynarodowegoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


Cena katalogowa (PRZED RABATEM): 99.00
ISBN: 9788325595333
Autorzy: Marcin Komor
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Wydanie: 1
Liczba stron: 434
Okładka: Miękka
Format: 165x238x22 mm
Wersja publikacji: Książka
Rok publikacji: 2017
Data wydania: 2017-10-31

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Infolinia: +48 513 959 100

e-mail:       info@lexliber.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl